پروفایل مشاور

دکتر معین الدین

تخصص: پوست و مو،زیبایی و لیزر

تاریخ آخرین پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 08:14

تعداد سوالات مطرح شده: 354

تعداد پاسخ به سوالات: 11

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: زهرا

تاریخ: شنبه, 23 آبان 1394 06:46

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: با سلام من 15 سال دارم دو سال است که موهایم از ریشه شروع به سفیدی شده و زیاد تر میشود حالا من چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی ام کنید با تشکر

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 08:14

پاسخ:

با سلام به زهرای عزیز،سفیدی موها علل مختلفی دارد  

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: یلدا

تاریخ: جمعه, 22 آبان 1394 06:41

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: سلام من 16 سالمه. موهام بلندهه مو مو خوره داره جنسشم تقریبا معمولیه من هیچ وقت مو خوره نداشتم حدودا یکی دوساله به جای شامپو از برگ صدر و گل سرشور استفاده میکنم حالا چند مایهه که موهام مو خوره زده.دوست ندارم کوتاهشون کنم توی چندتا سایت نوشته بود از آب شنبلیله و گوجه استفاده کنین عمه ام استفاده میکرد تاثیر چندانی نداشت بعضیا هم میگفتن شامپوکراسیس یا آووکادو استفاده کن لطفا زود جوابمو بدین خیلی فکرمو مشغول کرده من عاشق موهامم چیکارکنم برطرف شه

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 08:23

پاسخ:

سلام یلدا جان ،،،موخوره نمودی از تخریب پروتیینهای مو است

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: فاطمه جلوداری

تاریخ: یکشنبه, 10 آبان 1394 06:21

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: سلام خسته نباشید چندسال است که بیماری لوبوس دارم می توانم به شما مراجعه کنم ایادارویی برای این بیماری تجویز می کنید

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 08:26

پاسخ:

سلام به فاطمه عزیز بله میتوانید مراجعه کنید 

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: مهدی

تاریخ: جمعه, 08 آبان 1394 04:47

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: با سلام و عرض ادب خدمت شما سؤال بنده این است که بنده پوست تیره ای دارم و بعد از حمام کردن به جای اینکه پوست صورتم مخصوصاً روشن تر شود تیره تر می شود از لیف استفاده می کنم البته بنده سؤال اصلی ام اینجاست که از لیف که استفاده می کنم گفتم شاید لیف خیس باعث تیره شدن پوست می شود برای همین لیف را که خیس می کنم بعدش خیسی لیف رو می گیرم و صابون زده و به پوستم می زنم ولی بازم افاقه ای نکرد و دوباره همین کار رو می کنم اما لیف را خیس می کنم بعدش صابون زده و به پوست می زنم می خواستمبدونم لیف زدن باید خیس باشد و صابون به آن بزنم بعدش به پوستم بزنم یا که خیر باید لیف خیس کنم بعدش خیسی آن را بگیرم؟ لطف می کنید اگر جواب بنده را بدهید با تشکر

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 08:33

پاسخ:

با سلام علت تیرگی پوست شما علاوه بر زمینه ژنتیک ممکن است سایر موارد باشد 

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: فهیمه

تاریخ: شنبه, 14 شهریور 1394 05:44

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: سلام خدمت شما خانم دکتر .من صورتم کک م مک زیاد داره افتاب سوختگی هم یه قسمت صورتم هست چطور این کک ومک و افتاب سوختگی گه رو گونم هست از بین ببرم

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 08:39

پاسخ:

با سلام به فهیمه عزیز اولین و مثرترین اقدام استفاده صحیح از

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: مجید محمودی

تاریخ: چهارشنبه, 28 مرداد 1394 12:26

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: با سلام و احترام خدمت استاد بزرگوار من مدت یه سال میشه که ازدواج کردم از وقتی ازدواج کردم ریزش موهام چند برابر شده به طوری که چربی سر من هم خیلی زیاد شده روزی یکبار با شامپو میشورم و روز بعد مثل خودش هست همه جور شامپو برای چربی سرم آزمایش کردم اما فایده ای نداشت ، قبلا این مشکل رو نداشتم از وقتی ازدواج کردم اینطوری شدم خدایش راهنماییم کنید نیاز به کمک تون دارم. داره سرم کچل میشه به دلیل بالا بودن هزینه ها نمیتونم به پزشک مراجعه کنم خواهشا کمک ام کنید با تشکر مجید از ارومیه

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 08:45

پاسخ:

با سلام مطمین باشید ازدواج باعث چربی سر نمیشود 

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: امین کمیلی

تاریخ: پنج شنبه, 08 مرداد 1394 06:46

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: با سلام من حساسیت شدیدی نسبت به نور افتاب دارم و در صورت قرار گرفتن در مقابل افتاب حتی کوچکترین قسمت از بدنم که پوششی ندارد قرمز شده و ورم کرده و خارش دارد به هیچ وجه هم جرات خاراندن را ندارم چون به تمام قسمت های دیگر سرایت می کند . برای بر طرف شدن این مشکل قرص زادیتن مصرف میکنم که فقط مدتی که پوستم التهاب دارد را کمی کم می کند . با توجه به اینکه من ساکن خراسان جنوبی هستم و همیشه افتاب مستقیم هست شدیدا دچار این مشکل هستم لطفا من را راهنمایی فرمایید با تشکر

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 08:52

پاسخ:

با سلام حساسیت شما به نور آفتاب با این شرح حال به کهیر آفتابی شباهت دارد

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: سيد عبداله

تاریخ: دوشنبه, 18 خرداد 1394 08:37

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: سلام خانم دكتر بنده بيمار 4 سال پيش شما بودم صورتم زياد جوش داشت و با تجويز شما 400 كپسول روآكوتان خوردم و خدا رو شكر جوشهام خوب شدن ولي الان مدتيه دوباره عود كرده و نميفهمم چكار كنم اميدوارم مثل هميشه منو راهنمايي كنين

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 08:56

پاسخ:

سلام بر شما 

در حدود 20 تا 30 درصد موارد بدنبال مصرف رواکوتان 

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: محسن

تاریخ: پنج شنبه, 12 دی 1392 02:01

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: با سلام و وقت بخیر بنده چند سال است(6 سال) دچار درماتیت سبوره می باشم از شامپو کتوکونازول استفاده می کنم ولی کافی نیست چون پس از چند روز دوباره عود می کند همچنین به خاطر چربی بیش از حد صورتم از پماد نمی توانم استفاده کنم چون به جوش زیر پوستی منجر می شود لطفا" داروی خوراکی یا محلولی موضعی برای درمان معرفی نمایید. با تشکر

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 09:05

پاسخ:

سلام ، شامپو کتو کونازول به تنهایی کافی نیست و بر حسب شدت یا وسعت درگیری بیماری سبورییک داروی خوراکی و موضعی تجویز میشود 

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: فرزانه اسداله پور

تاریخ: یکشنبه, 10 آذر 1392 07:45

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: سلام خانوم دکتر مهربون هیچ وقت محبت ولطفی که ازشما دیدم فراموش نمیکنم همیشه سلامت وموفق باشی

تاریخ پاسخ: چهارشنبه, 27 آبان 1394 09:01

پاسخ:

فرزانه عزیز متقابلا آرزوی تندرستی و موفقیت برای شما دارم و همیشه محتاج دعای خیر بیماران خوبی چون شما هستم

پزشک: دکتر معین الدین

پرسشگر: مریم کاظمی

تاریخ: دوشنبه, 07 مرداد 1392 10:43

وضعیت: پاسخ داده شده

پرسش: آيا عدم استفاده از ضد آفتاب باعث ايجاد جوش روي پوست صورت مي شود؟

تاریخ پاسخ: دوشنبه, 07 مرداد 1392 10:56

پاسخ:

با سلام عدم استفاده از ضدآفتاب موجب جوش نميشود وليكن انتخاب نادرست ضدآفتاب ميتواند باعث بروز جوش شود.

سوال خود را مطرح کنید
نام (اختیاری):
ایمیل (اختیاری):
درصورتی که آدرس ایمیل خود را درج کنید، پاسخ به ایمیل شما ارسال خواهد شد
شماره تماس ثابت(اختیاری):
شماره تماس همراه(اختیاری):
متن سوال:
پیوست یک:
پیوست دو:
پیاده سازی و پشتیبانی : گروه طراحی وب گستران پارسیان